تبلیغات در سایت ما

درمانگرو مشکل گشا

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 244188
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.138.33.87
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    مالوس مالیفیکاروم پتک جادوگران یا مالوس مالیفیکاروم پتک جادوگران یک رساله نفرت انگیز درباره جادوگران است که در ۱۴۸۶ بدست هنریش کرمر یک مفتش عقاید وابسته به کلیسای کاتولیک نوشته شده‌است. هدف اصلی مالوس کوشش برای رد سیستماتیک استدلال‌هایی است که ادعا می‌کند جادوگری (ویچ کرافت) وجود خارجی ندارد، و رد کسانی که کوشش می‌کنند تا در باره واقعیت آن شک ایجاد کنند، و ادعای درباره این که جادوگران (ویچ ) بیشتر زن هستند نه مردان است. شیطان پرستی شیطان پرستی به جای اطاعت از قوانین خدایی یا قوانین طبیعی و اخلاقی، عموماً بر پیشرفت فیزیکی خود با راهنمایی‌های موجودی مافوق یا قوانینی فرستاده شده تمرکز دارد. به همین دلیل بسیاری از شیطان پرستان معاصر از باورها و گرایش‌های ادیان گذشته اجتناب می‌کنند و بیشتر گرایش‌های خودپرستانه دارند.[نیازمند منبع] به گونه‌ای که خود را در مرکز هستی و قوانین طبیعی می‌بینند و بیشتر شبیه به مکاتبی چون ماده‌گرایی و یا خودمحوری و جادومحوری هستند. به هر حال بعضی شیطان پرستان به طور داوطلبانه بعضی از قوانین اخلاقی را انتخاب می‌کنند. این یک جریان وارونه سازی را نشان می‌دهد. بر این مبنا شیطان پرستان به دو گروه اصلی شیطان پرستان فلسفی و شیطان پرستان دینی تقسیم بندی می‌شوند. صلیب وارونه که به عنوان نماد شیطان‌پرستی یاد می‌شود. آموزش سحر و جادو سحر عملی خارق العاده است که گاهى یک نوع چشم‏بندى و تردستى است، و گاه تنها جنبه روانى و خیالى و تلقینى دارد. و گاه با استفاده از خواص ناشناخته فیزیکى و شیمیایى بعضى از اجسام و عناصر و گاه از طریق کمک گرفتن از شیاطین انجام می گیرد. ساحران، افراد منحرف و دنیاپرستى هستند که اساس کارشان بر تحریف حقایق است و در اغلب موارد از توجه بیش از حد عده ای به خرافات و اوهام، سوء استفاده کرده و بساط خود را پهن می نمایند. بدیهی است که افزایش سطح آگاهی های مردم، بهترین راه برای مقابله با این گونه امور محسوب می گردد. در احادیثى که از پیشوایان بزرگ اسلام به ما رسیده است سحر به شدت مذمت و از آن نهی شده است. فقهاى اسلام به اتفاق می فرمایند یاد گرفتن و انجام اعمال سحر و جادوگرى حرام است مگر این که برای ابطال سحر ساحران چاره ای از یادگیری آن نباشد، حتی گاهى به عنوان واجب کفایى مى‏بایست عده‏اى سحر را بیاموزند تا اگر مدعى دروغگویى خواست از این طریق مردم را اغفال یا گمراه کند سحر و جادوى او را ابطال و دروغ او را فاش سازند. خواندن آیات و دعاهایی برای از بین بردن سحر، در کتب و روایات توصیه شده است. دلیل این استثناء حدیثى است که از امام صادق (ع)نقل شده، در این حدیث مى‏خوانیم: "یکى از ساحران و جادوگران که در برابر انجام عمل سحر مزد مى‏گرفت خدمت امام صادق (ع) رسید و عرض کرد: حرفه من سحر بوده است و در برابر آن مزد مى‏گرفتم، خرج زندگى من نیز از همین راه تامین مى‏شد، و با همان در آمد، حج خانه خدا را انجام داده‏ام، ولى اکنون آن را ترک و توبه کرده‏ام، آیا براى من راه نجاتى هست؟ امام صادق(ع) در پاسخ فرمود: "عقده سحر را بگشا، ولى گره جادوگرى مزن". از این حدیث استفاده مى‏شود که براى گشودن گره سحر، آموختن و عمل آن بى اشکال است. همچنین در موارد دیگری اسلام یادگیری سحر را جایز دانسته است از جمله: 1. فرا گرفتن سحر برای از بین بردن آثار سحر از کسانی که از سحر آسیب دیده¬اند . 2. برای باطل کردن ادعای مدعیان دروغین نبوت. 3. یاد گرفتن آن به منظور از بین سحر ساحران. در بعضی از کتب و روایات برای از بین بردن سحر خواندن آیات و دعاهایی توصیه شده است. ما از باب نمونه به چند مورد اشاره می کنیم: 1. محمد بن عیسى گوید از حضرت رضا (ع) در باره سحر پرسیدم حضرت فرمود: سحر واقعیت دارد و به اذن خدا اثر مى‏کند هر گاه ترا سحر کردند دستت را تا مقابل صورتت بالا ببر و این دعا را بخوان: "باسم الله العظیم باسم الله العظیم رب العرش العظیم الا ذهبت و انقرضت". 2. ابن عباس گوید: لبید یهودى پیغمبر(ص) را سحر کرد، و سحر را در چاه بنى زریق انداخت حضرت بیمار شد، در حالى که حضرت به خواب بود دو فرشته آمدند، یکى از آن دو کنار سر حضرت و دیگرى پهلوى پاى او نشست و به ایشان خبر دادند، که شما را سحر کرده‏ و سحر را در زیر پوست نهاده و در زیر سنگى در چاه زروان گذارده‏اند پیغمبر (ص) على (ع) و زبیر و عمار را فرستاد تا آب چاه را کشیدند و سنگ را برداشتند و جف را در آوردند و دیدند که در آن مقداری مو است با دندانه‏هائى از شانه که 11 گره با سوزن بر آن زده‏اند، در این موقع معوّذتین آمد هر گرهى را که می گشودند آیه‏اى از آنها را می خواندند، حضرت احساس سبکى کرد و برخاست گویا از قید و زنجیر آزاد شده است، و جبرئیل می گفت: "بسم الله ارقیک من کل شی‏ء یؤذیک من حاسد و عین و الله یشفیک". 3. فردی که سحر شده آیات: "قالَ مُوسى‏ ما جِئْتُمْ بِهِ السِّحْرُ إِنَّ اللَّهَ سَیُبْطِلُهُ إِنَّ اللَّهَ لا یُصْلِحُ عَمَلَ الْمُفْسِدِینَ، وَ یُحِقُّ اللَّهُ الْحَقَّ بِکَلِماتِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ"‏] و "وَ أَوْحَیْنا إِلى‏ مُوسى‏ أَنْ أَلْقِ عَصاکَ فَإِذا هِیَ تَلْقَفُ ما یَأْفِکُونَ، فَوَقَعَ الْحَقُّ وَ بَطَلَ ما کانُوا یَعْمَلُونَ، فَغُلِبُوا هُنالِکَ وَ انْقَلَبُوا صاغِرِینَ".[12] را همیشه همراه خود داشته باشد. 4. این آیه را هفت بار بر سحر شده بخوانند: "سَنَشُدُّ عَضُدَکَ بِأَخِیکَ وَ نَجْعَلُ لَکُما سُلْطاناً فَلا یَصِلُونَ إِلَیْکُما بِآیاتِنا أَنْتُما وَ مَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغالِبُونَ"[13].[14] پس به طور کلی باید از شر سحر ساحران به خدا پناه برد. از مجموع آنچه گفته شد روشن گردید که برای از بین بردن سحر می توان به یادگیری سحر پرداخت اما باید توجه داشت که اغلب مواردی که مردم آن را سحر می پندارند ناشی از توجه بیش از حد عده ای به خرافات و اوهام و سوء استفاده عده سودجوی دیگر، از شرایط فراهم آمده است در حالی که از سحر اطلاعی ندارند علاوه لااقل بخشی از سحر، با تصرف در خیال انسان انجام می پذیرد و همان طوری که در جریان ساحران و حضرت موسی (ع) اتفاق افتاد، در این گونه موارد با بالا رفتن سطح اعتقادات و آگاهی های مردم، عملا این گونه سحرها کارائی نخواهند داشت. در هر صورت اگر واقعا سحری روی دهد، برای نجات از آن می توان از دعا و آنچه در روایات آمده است بهره برد و اگر راه رهایی به استفاده از سحر منحصر گردد، استفاده از سحر برای ابطال سحر هم جایز است. البته تعلم سحر برای افرادی جایز خواهد بود که اطمینانی به عدم انحراف آنان وجود داشته باشد یعنی یادگیری با قیود و شرایطی جایز است. روشهای طلسم کردن در باب علم طلسمات و عزایم: که علم طلسمات علمی بس شریف است و آن همراه است با عزایم که خوانده میشود و بخورات خاص آن که نتیجه مطلوب حاصل میشود. که آن نتیجه باعث میشود که بر افکار مردم تسلط پیدا کند و به راحتی به کارهایی که میخواهد در افکار مردم انجام دهد بروز میدهد. مثل زبان بند شدن شخص. محبت پیدا کردن شخص به شما. جدا کردن دو شخص از هم. پیوند دادن دو شخص به هم. سیاه کردن شخص در نظر مردم. آواره کردن شخص از محل خود. بخت گشایی و بستن بخت دیگران و هزاران کار دیگر (ولی باز هم تاکید میکنم که شرایط کار لزوما باید فراهم باشد) روش اول : احضار کردن شخص و محبت پیدا کردن او به شما. این اشکال را بر کاغذ و یا بیضه مرغ سفید نوشته و در آتش دفن کنید تا حرارت به او رسد و یا کاغذ را بسوزانید. بسیار موثر است و من خود نیز بسیار تجربه کرده ام. این است : عظمت علیکم بنات ابلیس و تناطیفورش بنت ابلیس بحق هذه العزیمه 999 د?د?د?ق ک ن ه ه ه حاضر گردد فلان زاده فلان. (تذکر : به جای قلان زاده فلان باید اسم مطلوب و مادرش را بنویسید. روش دوم : اگر خواهی که مطلوب تو بیاید و مطلوب تو گردد، بیاور موی سر او را و با موی سر خود با ابریشم سیاه هفت گره بزن و بر هر گره که زدی یک بار این آیه را بخوان و بگو حاضر کردم فلان زاده فلان را به طرف ، اسم خودت را با اسم مادرت میگویی. آیه این است : انا جعلنا فی اعناقهم اغلالا فهی الی الاذقان فهم مقمحون. روش سوم : این طلسم را به جهت محبت روی نعل نقش نموده و در آتش دفن کن و یا بر کاغذ نوشته و در آتش بسوزان. بسیار موثر است: ت 124 ک 995 ث 80 ق 19 22 55 996 81 125 23 82 57 18 998 126 997 روش چهارم : محبت. اگر خواسته باشی که دو نفر را با یکدیگر پیوند محبت دهی که از هم جدا نشوند بیاور موی سر طرفین را و سوره مبارک «یس» را تا مبین اول که خواندی موی طرفین را یک گره بزن و بگو پیوند کردم قلب فلان زاده فلان به قلب و جان فلان زاده فلان. به هر مبینی که رسیدی نیت محبت کن به طریقی که گذشت تا هفت مبین و آن موها را به پای خرچنگی بسته و در آب رها کن. روش پنجم : اگر خواهی که زبان جمعی خلق بر روی تو بسته گردد این آیه را روی انگشتر گردون نقش نموده و هر گاه با کسی صحبت میکند بگرداند. زبان او بر رویش بسته شود. آیه این است : انا جعلنا فی اعناقهم اغلالا فهی الی الاذقان فهم مقمحون. و این آیه را پشت انگشتر نقش کند : یحیونهم کحب الله و الذین آمنو اشد حبالله روش ششم : اگر خواهی که میان دو کس جدایی و دشمنی اندازی (زن و شوهر) بگیر از هفت گور کهنه قدری خاک و این مهر را بر هفت پاره کاغذ بنویس و آن خاک ها را در میان کاغذ بگذار و در خانه او یا در جایی دیگر پنهان کن. چنان شود که یکدیگر را هرگز نتوانند دید. این است : ره ره ره حمعا حمعا صعههه ح ح ح ه ه ه لهه لهههه لهم روش هفتم : اگر خواهی که سیاه کنی مردی را از نظر تمام زن ها و دیگر قادر نباشد با زنی صحبت و نزدیکی کند، بیاور چهار لوح از چهار جوش سلیمانی و یک لوح از طلای خالص و نقش دیو سلیمانی را روی لوح ها نقش کرده، در ساعت قمر در عقرب و یا ساعت زحل که خالی از نحوس نباشد و عطارد نزدیک مریخ میان هشت درجه و بیست و سه دقیقه و خانه شمس تاریک و ظلمت، در خانه زحل باشد. باید که پشت به قبله کنده شود. دهان را تلخ کرده و لوح طلا را در دهان میت پیچیده و روی کفن او مینویسیم فلان زاده فلان را سیاه کردم در نظر تمام زن های عالم. چنان شود که دیگر کسی با او صحبت نکند. تذکر : مبادا این کار را برای مسلمان انجام دهی که غضب خدا شمال حالت میشود. علم هیمیا علم تسخیرات است و علم تسخیرات بس شریف است و بحث در تسخیرات هفت سیاره میکند: شمس ، قمر، مریخ، عطارد، مشتری و زهره و زحل میکند. این هفت سیاره دارای ابعاد گوناگون و قدرت های مافوق طبیعت و خواص گوناگون برای تسخیرکننده اش خواهد داشت و غنیمتی برای این جهان می باشد. :طلسم وان یکاد 6 :هفت مهره 7 :دندان ببر 8 :تربت دان 9 :سم اهو 10 :ناخن گرگ 11 :قاب گرگ 12 :دعای ام الهبیان 13 :دوپازا . علل دخالت جن در زندگي انسان ها جن ها به يکي از دلايل زير در زندگي انسان ها دخالت مي کنند و اسباب مشکلات را فراهم مي کنند: 1ـ انتقام چنانکه گفتيم انسان ها، جن ها را نمي بينند، اما آنها ما را مي بينند و به همين خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضي از جن ها يا اعضاي خانواده آنها آسيبي وارد کنند، مثلا پا روي آنها بگذارند و يا … که در اين صورت جن به خاطر انتقام در زندگي اين شخص دخالت مي کند و اسباب مشکلات را فراهم مي کند. 2ـ عشق و عاشق شدن جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همين علت ممکن است جن عاشق انساني شود و وارد بدن وي شود که در پي ورود جن به بدن انسان مشکلاتي پديد مي آيد. 3ـ شرارت جن جن ها همچون انسان ها داراي اديان و عقايد مختلفي هستند و ممکن است مسلمان، مسيحي، يهودي و يا … باشند و طبعا بعضي از آنها بد و بعضي خوب هستند. جن هاي شرور و بد ممکن است بدون هيچ دليلي وارد زندگي انسان ها شده و زندگي آنها را مختل کرده و مشکلات متفاوتي را بوجود بياورند. نشانه هاي انسان جن زده 1ـ تشنج و صرع شخصي که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار مي گيرد، نشانه هايي در او ظاهر مي شود که بيشتر اوقات به صورت تشنج يا همان صرع بروز مي کند و شخص جن زده گاه و بيگاه دچار تشنج غير معمول مي شود و يا شخص يکباره و بدون سوابق پزشکي دچار تشنج شديد مي شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده مي شود و مهم ترين نکته در اين زمينه اين است که اين نوع تشنج و صرع هيچ نوع تفسير پزشکي ندارد و پزشک علت اين امر را نمي داند. 2ـ ديوانگي و جنون ممکن است شخص جن زده به طور کلي عقل و هوش خود را يکباره از دست بدهد و به قول معروف ديوانه و يا مجنون ناميده مي شود که اين امر ممکن است از تاثيرات جن باشد. 3ـ مشاهده امور عجيب و غريب در منزل هم چنين ممکن است جن به دلايل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوري که شخص سر و صداي غيرمتعارفي در خانه بشنود و يا وسايل خانه به طور غريبي جا به جا شود و يا سنگ و اشياء ديگري پرتاب شوند و اموري از اين قبيل مي توانند نشانه ي حضور جن باشند. 4ـ بيماري هاي جسمي جن ممکن است بيماري هاي جسمي مانند درد شديد در بعضي از اعضاي بدن و اختلالاتي مثل کوري و کر و لالي و … ايجاد کند. پديد آمدن ناگهاني و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکي مهم ترين نکته در اين مشکلات است. 5ـ مشکلات هاي روحي رواني جن ممکن است موجبات مشکلات روحي همچون افسردگي شديد و رغبت به تنهايي و انزوا و عصباني بودن را در شخص ايجاد کند. 6ـ داشتن علاقه و ارتباط شديد با دستشويي يکي از نشانه هاي جانبي در کنار نشانه هاي فوق اين است که شخص جن زده بعد از اينکه به يکي يا بعضي از نشانه هاي بالا دچار شد، نشانه ي جانبي ديگري در او ظهور مي کند و آن اينکه هنگام دستشويي رفتن مدت زيادي آنجا مي ماند و يا بسياري از اوقات در نزديکي دستشويي مي نشيند. 7- نشانه هاي سحر جن مي تواند مشکلاتي که توسط سحر به وجود مي آيد را در انسان ايجاد کند لذا همه نشانه ها سحر مي تواند علامت جن زدگي نيز باشد :۱) جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک ؛ که از لحاظ شان وجودی ؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد .در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده ؛و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست. ۲) خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک ؛در وجودش مانند بارباپاپا ؛می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود. و بسیاری از چیزها را در یک آن ؛جا به جا کند .همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می تواند مثلا ظرف ۵ دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد. ۳) جن ابزار ساز نیست ؛ وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد ؛قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند ؛وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد. زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست .جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است ؛ و از اینجا می توان فهمید که جن ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند ؛ و شهر و کاشانه ای ندارند مکان معمول زندگی آنها کوه وجنگل و دشت است. ۴) جن مانند همه جانداران غذا مصرف می کند . اما به مقداری بسیار کمتر از انسان. ۵) جن ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارند . تولید مثل می کنند و تشکیل خانواده می دهند ؛ و به صورت جماعت زندگی می کنند و جامعه ندارند. ۶) جن نسبت به انسان زیاد عمر می کند . حدود ۱۰۰۰ سال به بالا .جن هایی که در سوره ی جن از آنها نام برده شده ؛ که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند ؛ از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می شدند ؛ احتمالا هنوز زنده اند . جن ها مانند انسان داناونادان ؛ .فرمانده و فرمانبردار ؛ ارباب و بنده ؛ کافر و متدین ؛ شفیق و شرور دارند.وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند. ۷) جن دارای عقل است . اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش ؛ و قوه تشخیص است ؛ به اضافه هوشی سرشار ؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده. ۸) جن ها مانند انسان نامگذاری می شوند ؛ و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص ؛ و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان. ۹) معروف ترین جن ؛ ابلیس ؛ یا همان شیطان نام دارد ؛ که وصف حال او را شنیده اید ؛ که چون بسیار در قرب به حق کوشید به جایگاه فرشته های مقرب رسید ؛ اما چون حاضر به سجده بر انسان ؛ یعنی شریک قرار دادن بر خدا نشد از درگاه رانده شد. ۱۰) جن در شرایطی قادر به تسخیر انسان ؛ و انسان در شرایطی ؛ قادر به تسخیر جن است . انسان مسخر شده را مجنون؛ یا دیوانه ؛یا دیو زده ؛ و جن تسخیر شده را ؛موکل می نامند. گویند خود جنیان بر سه قسمند: دیو.؛جن وپری ؛که از لحاظ مکانی ؛ مادون فرشته هستند. ۱۱) جن می تواند در مواردی تربیت شده ؛ به انسان خدمت کند. چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد . اما به طور کل ؛ نه بودا ؛ نه دالای لاما ؛ نه اولیا الله ؛ و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام ؛به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان ؛خطا و اشتباه و گناه می کنند ؛توصیه نکرده اند اما همگی؛ وجود آنها را تایید کرده اند . ۱۲) جنیان مانند امواج رادیویی و ماهواره ای ؛با ما هستند ظاهر نمی شوند ؛اما حاضرمی شوند و بعضی از انها ؛درخانه ها و بدن شخصیت های ضعیف ؛رفت و آمد می کنند. یکی از راه های دور کردن جنهای مزاحم ؛خواندن و آویختن ۴ آیه از قران است ؛ که با قل شروع می شوند . و بسیاری ادعیه ؛که درکتب مختلف وجود دارند.اماراه دورکردن انسان شرورچیست!؟ ۱۳) جن ها ؛ بعضی از ما را؛ به شکل همزاد و غیر همزاد دوست دارند؛ کمکمان می کنند ؛همینطور جواهرات و اشیای قیمتی ما ؛ازجمله انگشترهایی با نگین سنگ (مخصوصا عقیق)را بسیار دوست دارند (ومخصوصا اگر بر آن آیات و اوراد حک شده باشند) .اگر دوستمان داشته باشندو سخنی باماداشته باشند ؛بیشتربه خوابمان می ایند و دلسوزی خود را اعلام می کنند .خیلی ازآنها خدمتگذار ارواح اولیا هستند و دست ماراگرفته اندو خیلی ها هم به کرداراکثرآدمیان اهل شیطنت.بیشتر آنها بی ضررند و مثل ما گرفتار این دنیا و درگیر و دار تقدیر خویشند. ۱۴) اما آنان که ماورای طبیعت ؛ و موجوداتش را باور ندارند؛ چند دسته اند :کسانی که انچه که نمی بینند را باور ندارند . اینها معمولا فقط آنتی تزقصه های جن وپری مادربزرگ ها هستند؛ که حتی زحمت دانستن کوچک ترین اطلاعاتی جز نقد داستان گرمابه های تاریک وکوتوله های پاسمی و عروسی جن ها رابه خودشان نداده اند. این تیپ آدمها از ۷ سالگی که مادر بزرگه داستان های جن وپری را برای ترساندن و خواب کردنشان تعریف می کرده ؛هنوز زیر لحاف هستند.و یا اینکه هارد دیسک کوچکشان از مسئله پر شده و دیگر تاب و یارای درک و پذیرش راز را ندارند.مثل من چهارتا کتاب خوانده اند و تمام ماجرا را در همان چهارتا دیده اند.و گروهی که پوچ یا ابسورد هستند: کسانی که خویش را منکرند چه رسد به ماورای خویش . و گروه آخر کسانی که جنها ؛ دستشان می اندازند و در مجالس احضار ارواح ؛در نقش یک روح برایشان شیرین کاری می کنند ؛تا فردا در مدح روح ؛کتاب چاپ کنند و جایزه بگیرند. جن برای انسان ؛ از انسان خطرناک تر نیست . همانطور که انسان برای کوسه ؛ از کوسه خطرناک تر است!(در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین ۳۵ میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ های مذهبی صلیبی و جنگ های جهانی و قومی و قبیله ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز ؛ هراس ناک تر و هوس ناک تر از انسان نیست ؛ که به قول توماس هابز :انسان گرگ انسان است. ۱۵) در کل؛ و بدون در نظر گرفتن موارد خاص ؛ آنها به ما کاری ندارند .ماهم به آنها کاری نداریم . ازدود و دم و سر و صداهای شهر و بوی فاضلاب و …… فراریند .مثل ما کار و مکافات دارند. و دست آخر اینکه ؛به عقیده من: با تمام این اوصاف ؛تفاوت اساسی با ما ندارند زیرا که : آنها هم رنج می کشند. اسامی خادمین شب این اسامی خادمین شب است . شنبه : شمعون - کسفیائیل - للطهطیل یکشنبه : دعوان - روفیائیل - فهطیطل دوشنبه : خراش - جبرائیل - لخهططیل سه شنبه : خنصر - سمسمائیل - قهطهیل چهارشنبه : همعیل - میکائیل - جهطلطیل پنج هشنبه : شمردل - صرفیائیل - مهطهطیل جمعه : عنیائیل - نهططیل قرعه رمل برنجی جدید قرعه رمل برنجی جدید تاس عبارت است از چهار مهره چهار وجهی که روی یک محور سوار شده است که از این سیستم بصورت زوج یا دوتائی استفاده می‌شود. در دو وجه آن سه نقطه و در دو وجه دیگر، یکی دو و دیگری چهار نقطه وجود دارد. از نظر چینش، نقاط دو و چهار مقابل هم، و سه و سه نیز مقابل هم قرار دارند ولی طرز قرار گرفتن سه‌ها عکس هم است.در تاس انداختن تاسهای رمل 16 حالت تاسها قرار می گیرند که خصوصیات هر 16 حالت در کتاب سرخاب آمده است که فال بینان با حفظ آن حالتها همان خصوصیات را به افرادی که تاس می اندازند بیان می کنند و به این ترتیب به اصطلاح در مورد آینده و گذشته ی فرد خبر می دهند

    بخش نظرات این مطلب

    این نظر توسط ایران توانا در تاریخ 1393/4/5/4 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

    ایران توانا گفته:

    باسلام

    از این پس می توانید آخرین اخبار دستاوردهای کشور عزیزمان را در سایت ایران توانا http://iranetavana.ir دنبال کنید و به کشور خود افتخار کنید.

    باتشکر

    مدیر پایگاه خبری دستاوردهای ایران


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان درمانگرو مشکل گشا و آدرس zanzntanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    الی - باطل طلسم - 1393/8/7
    الی - چجوری میشه طلسم رو باطل کرد؟
    یکی ک تو قبرستان دفن کرده باشن؟ - 1393/8/7/zanzntan
    DUYĞU - در کتاب چار فصل زندگی
    صفحه ها پشت سرِ هم می روند
    هر یک از این صفحه ها یک لحظه اند
    لحظه ها با شادی و غم می روند
    گریه دل را آبیاری می کند
    خنده یعنی این که دل ها زنده است
    زندگی ترکیب شادی با غم است
    دوست می دارم من این پیوند را
    گر چه می گویند شادی بهتر است
    دوست دارم گریه با لبخند را … - 1393/4/14
    DUYĞU - سلام،مطالب وبلاگت عالیست،موفق باشی - 1393/4/14
    ایران توانا - باسلام

    از این پس می توانید آخرین اخبار دستاوردهای کشور عزیزمان را در سایت ایران توانا http://iranetavana.ir دنبال کنید و به کشور خود افتخار کنید.

    باتشکر

    مدیر پایگاه خبری دستاوردهای ایران - 1393/4/5
    ابوالفضل - سلام به شما دوست وبلاگ نویس ،وبسایت خیلی عالی دارید من شما رو دعوت میکنم به شبکه اجتماعی تمشک ملخق بشین و دوستان جدید پیداکنید و لحظات خوب زندگیتونو با بقیه شریک بشین
    منتظر حضور سبزتان هستیم
    روابط عمومی شبکه اجتماعی تمشک - 1393/4/5
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به درمانگرو مشکل گشا امتیاز دهید